12. juni 2023

Kulturskolens brochure for sæson 23/24 er på gaden

Kulturskolens brochure for den kommende sæson er nu trykt. I de første uger af juni får alle kommunens skolebørn Kulturskolens trykte program for sæson 23/24 med hjem i skoletasken. Her kan man læse mere om, hvad  børn og voksne kan tilmelde sig i fritiden i Ringkøbing-Skjern Kommune. Du kan også møde nogle af skolens elever. Desuden kan brochuren findes på Kulturskolens egne adresser og på biblioteker.

Kulturskolen tilbyder i det kommende skoleår:

Dans
Redesign
Billedkunst og Keramik
Filmskuespil
Film & medie

Til dem, der ikke har fået den trykte brochure, kan den også ses online her: https://www.paperturn-view.com/?pid=MzM331757&v=1.

Nyheder i den kommende sæson:
I år har vi valgt at sætte prisen ned på flere fag og give rabat på undervisning, hvis man er tilmeldt flere fag eller flere personer i samme husstand går i Kulturskolen.
Desuden planlægger vi at være til stede på alle skoler i kommunen. Disse tiltag skulle gerne gøre det muligt for endnu flere børn, unge og voksne at få adgang til kunst, kultur og musik.