Billede af børn der synger

Kor Camp
- i Ringkøbing uge 27

Tilmelding her

OBS: Tilmelding til sommerskole og ventelister sker frem til 3. maj ved at kontakte os på tlf. 99 74 13 89 eller på mail: kulturskolen@rksk.dk, da vores elektroniske tilmelding er midlertidigt lukket.

Dato: 1/7 - 3/7 2024 (Uge 27)
Sted: Kulturskolen, Rindumvej 1, 6950 Ringkøbing
Alder: Fra 13 år
Pris: 480 kr. inkl. saft og frugt
Tilmelding senest: 9/6 2024 - tilmeld dig her

Kom og oplev 3 dage med fordybelse og sangglæde i Kulturskolens Kor Camp. Sammen vil vi udforske rytmiske korsatser i blandede stemmer, fokusere på klang, forfine rytme og sangteknik. Vi skal synge rytmiske korarrangementer med numre du kender fra radioen.

Hvad kan du forvente:

• Arbejde med udvalgte rytmiske korsatser
  • Udforskning af klangens nuancer
  • Sangteknik
  • Hyggelige stunder, fællesskab og måske nye bekendtskaber

Uanset om du er en rutineret sanger eller blot nysgerrig efter at udforske din egen stemme, er der plads til dig i vores Kor Camp. Du skal bare være over 13 år.

Underviser: Sofie Heidemann Augustesen, sanglærer på Kulturskolen Ringkøbing-Skjern.
Husk: Madpakke og drikkedunk hver dag.