Billede af trompet

Kalder alle messingblæsere!

Kom til messingaften 3 onsdage i efteråret  på Kulturskolen, Rindumvej 1,  Ringkøbing.

OBS: TILMELDING I FORMULAREN HERUNDER

Kulturskolen Ringkøbing-Skjern synes det kunne være fantastisk at se, hvor mange messingblæsere vi er i kommunen. Lad os samles til en uformel aftener med spillehygge, god musik, og mulighed for at stifte bekendtskab med andre messingblæsere. Her er du velkommen uafhængig om du øver hver dag, om du spiller en gang i året, eller ikke har spillet i meget lang tid. Vi finder musik der passer alle niveauer. Det eneste krav vi stiller er at du har kendskab til noder.

Der vil også være mulighed for at få inspiration til daglige øvelser, generel øveteknik, og repertoire.

Messingaften på Kulturskolen i Ringkøbing:

• onsdag 20. september kl. 19.00-21.00 (allerede afholdt)
  • onsdag 25.10 kl.19.30-21.30 (allerede afholdt)
  • onsdag 29.11 kl.19.00-21.00

Program:
19.00 - 20.00 velkommen, vi varmer op, og prøver forskellig musik.
20.00 - 20.15 Pause
20.15 - 21.00 Vi fortsætter med at spille.

Vi glæder os til at se dig til spillehygge!

PS: Det er gratis at deltage - tilmelding er nødvendig

Har du spørgsmål kan du kontakte messinglærer Therese Iversen på mail: ther3123@skoler.rksk.dk. Therese har været messinglærer i Kulturskolen Ringkøbing-Skjern siden 2019. Hun har en uddannelse i musikpædagogik fra Universitetet i Stavanger og en kandidat i orkestermusik fra Det Jyske Musikkonservatorium. Therese er fra Norge, men har boet og arbejdet i Danmark i snart 10 år. Therese underviser også i Varde Musik og Billedskole og Skanderborg Kulturskole, og arbejder desuden også som freelance musiker og er tit ude at spille koncerter med forskellige ensembler og orkestre.

TILMELDING: