Billede af klaptræ ved filmoptagelse

Filmskuespil for børn og unge (8-25 år)

Tilmelding til filmskuespil Ringkøbing
Tilmelding til filmskuespil Tarm

Tarm Hold I: Filmskuespil for børn (8-11 år)
Mandag kl. 16.30 til 18.00
Tarm Hold II: Filmskuespil for unge (fra 12 år og opefter)
Mandag kl. 19.10 til 20.40
Sted: Mejeriet, Tarm.
Ringkøbing Hold I: Filmskuespil for børn og unge (8 år og opefter).
Tirsdag kl. 16.30 til 18.00.
Sted: Teatret OM, Vesterkær 16, Ringkøbing

Pris: 4 rater á 677 kr. - i alt 2.708 kr. + gebyr

Her lærer du en masse om, hvordan det er at være skuespiller på film og TV. Gennem øvelser og leg arbejder vi med nogle af de teknikker, som professionelle skuespillere bruger, når de skal spille en rolle – altså være en anden karakter end den, de i virkeligheden er. Du vil ligeledes lære, hvordan det er at gå til casting.

På holdet får du nye venner med samme interesse som dig. Du får også masser af energi og selvtillid, når vi slipper fantasien løs, øver os på gulvet og griner ad det, der går godt... og det, som vi kan lave om, fordi vi har en tro på og lyst til at gøre det bedre.

I løbet af året laver vi kortfilm, hvor du, din familie og venner kan se dig spille på storskærm i vores biograf. Der er også en dag for skoleklasser, som vi inviterer til at se os spille.

Du behøver ikke have kendskab til filmskuespil på forhånd. Det vigtigste er, at du har lyst til at slippe fantasien løs og give den gas i øvelokalet.

Underviser: Maria Guggenheim.

Tilmeld dig her