Messingblæseraften

Kulturskolen Ringkøbing-Skjern inviterer til messingblæseraftner i efteråret - en uformel aften med spillehygge, god musik, og mulighed for at stifte bekendtskab med andre messingblæsere.

Kom til den sidste messingaften i denne sæson på Kulturskolen, Rindumvej 1,  Ringkøbing.

For hvem: Her er du velkommen uafhængig om du øver hver dag, om du spiller en gang i året, eller ikke har spillet i meget lang tid. Vi finder musik der passer alle niveauer. Det eneste krav vi stiller er at du har kendskab til noder.
Der vil også være mulighed for at få inspiration til daglige øvelser, generel øveteknik, og repertoire.

Hvornår:
Onsdag 4. december kl. 18.30-20.30

Hvor: Kulturskolen i Ringkøbing, Rindumvej 1
Pris: Gratis, men tilmelding er nødvendig - tilmeld på mail ved at skrive til messinglærer Therese Iversen på ther3123@skoler.rksk.dk

Vi glæder os til at se dig til spillehygge!